Subject: Riigikogu sotsiaalkomisjoni 3. juuni istung
From: "Heidi Barot" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 10:56:11 +0300

Tere!

Riigikogu sotsiaalkomisjonis toimub 3. juunil NEET noortega seotud teemade
arutelu. Päevakorrapunkti täpsustatud pealkiri - NEET noorte valdkonna
väljakutsed.

Sotsiaalkomisjoni esimees on palunud Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumi, Haridus- ja Teadusministeeriumi,
Sotsiaalministeeriumi ning Eesti Linnade ja Valdade Liidu esindajal teha
teemakohased ettekanded. Ettekannete pikkuseks võiks olla 10-15 minutit ja
vajadusel võiks teie ettekannetes olla kajastatud ka allasutuste soov oma
sõnumi edastamiseks. Allasutustelt ootame kommentaare. Allasutustena oleme
kutsunud istungile Sotsiaalkindlustusameti, Haridus- ja Noorteameti,
Astangu Kutserehabilitatsiooni Keskuse ning Töötukassa esindajad.

Slaidid on oodatud ja palun need esitada hiljemalt esmaspäeval, s.o. 2.
juunil kell 16.00

Teisipäevased istungid algavad kell 14.00 ja istungi kestuseks on
orienteeruvalt 2 tundi. Esindajal palun kohale tulla 13.50 ja kindlasti
võtta kaasa pildiga dokument. Tuleme teile vastu.

Andke palun teada, kes teie asutuse esindajana sotsiaalkomisjoni 3. juuni
istungil osaleb. Ootan esindaja nime esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Heidi Barot

Riigikogu sotsiaalkomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T:  <tel:+372%20631%206300> +372 631 6495

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee